Rehabilitacja Tosi po terapii genowej w USA.

Pora na przedstawienie nowej gwiazdy – Antosi. Antosia, dzięki staraniom swoich dzielnych rodzicom, miała możliwość polecieć na wycieczkę do Stanów Zjednoczonych, gdzie poddana została terapii genowej, która ma zatrzymać chorobę, z która zmaga się nasz mała Królewna, a mianowicie SMA, inaczej rdzeniowy zanik mięśni. Bardzo nieprzyjemne schorzenie, które sprawia, że u danego pacjenta zanikają mięśnie szkieletowe, doprowadzając tym samym do osłabienia, a ostatecznie paraliżu, przy jednoczesnym zachowaniu wszySTkich funkcji poznawczych, ponieważ choroba nie dotyka Centralnego układu nerwowego. Na szczęście postęp medycyny sprawił, że można z tą chorobą walczyć!

Terapia genowa, którą przeszła Tosia, jest dopiero pierwszym krokiem w jej walce o zdrowie. Teraz czeka ją intensywny proces rehabilitacyjny, który postanowiła odbyć w Centrum Rehabilitacyjnym Libold, pod opieką naszych wyspecjalizowanych terapeutów. A my ? Nie próżnujemy! I od razu bierzemy się do działania! Zaczynamy nasza przygodę z Antosią od elektrostymulacji, aby pozbyć się niechcianych przykurczy. W naszej terapii staramy się jednocześnie pracować z wieloma grupami mięśniowymi, ponieważ nasza pacjentka ma zaledwie 10 miesięcy i bardzo szybko się męczy, dlatego też oprócz działającego elektrostymulatora, dodajemy do zestawu masażer Theragun mini, który wspomaga rozluźnienie mięśni naszej małej pacjentki, a Tosia nadal wygląda na bardzo zadowoloną z całej sytuacji :).

Znamy się z Tosią od dwóch tygodni, a już skutecznie podbiła nasze serca! Z pewnością podbije także i Wasze! Poniżej filmik pokazujący zmagania naszej dzielnej 10-miesięcznej pacjentki, przyjemnego oglądania! 🙂